Draught Quality For Retailers now Available in Spanish

The Brewers Association has released a Spanish language version of Draught Beer Quality for Retailers. Calidad de la Cerveza de Barril para Comerciantes Minoristas is written in “North American Spanish” and is intended for use in Spanish speaking communities in the United States and in Mexico.

Retailers play a critical role in preserving the great flavor and aroma in beer created by brewers. Great beer in a beer drinker’s glass is no accident, beer must be handled with care at retail. Draught Beer Quality for Retailers is intended to help retailers consistently pour great beer. Calidad de la Cerveza de Barril para Comerciantes Minoristas will help Spanish speaking draught beer retailers preserve both profits and beer’s flavor by utilizing industry accepted best practices.

Calidad de la Cerveza de Barril para Comerciantes Minoristas contains standard units of measurement (rather than metric units) to reflect the common equipment and technology in use in North America. Spanish speaking countries in Central and South America more commonly use draught equipment manufactured in Europe, which utilizes metric units. When working with metric sized equipment, this difference needs to be taken into consideration when sizing equipment and calculating resistance and applied pressure.

La Brewers Association publica “Calidad de la Cerveza de Barril para Comerciantes Minoristas”

La Brewers Association ha publicado una versión en español de Draft Beer Quality for Retailers. La publicación Calidad de la Cerveza de Barril para Comerciantes Minoristas está escrito en “español de América del Norte” y es para que la usen las comunidades donde se hable español en los Estados Unidos y México.

Los minoristas desempeñan un papel crítico en la preservación del gran sabor y aroma de la cerveza creada por los cerveceros. Una buena cerveza en el vaso de un bebedor de cerveza no es un accidente, la cerveza debe ser manejada con cuidado en el comercio minorista. El propósito de Calidad de la Cerveza de Barril para los Minoristas es de ayudar a los minoristas a servir una buena cerveza con consistencia. Calidad de la Cerveza de Barril para Comerciantes Minoristas ayuda a los que hablan español preservar las ganancias y el sabor de la cerveza a través de las mejores prácticas aceptadas por la industria.

Calidad de la Cerveza de Barril para Comerciantes Minoristas contiene unidades de medida estándar (en lugar de unidades métricas) para reflejar el equipo común y la tecnología usado en América del Norte. Los países hispanos de América Central y del Sur usan más comúnmente equipo fabricado en Europa, en donde se utilizan unidades métricas. Cuando se trabaja con equipos con medidas en sistema métrico, esta diferencia debe tomarse en cuenta al dimensionar el equipo y calcular la resistencia y la presión aplicada.